قیمت پاکت بسته بندی حبوبات
در سال های اخیر توجه مصرف کنندگان به بسته بندی های زیبا و جذاب تولیدکنندگان را بسوی طراحی خلاق بسته بندی سوق داده است . شرکت پاکیزه پلاستیک با در نظر داشتن اهمیت این موارد توانسته است با توجه به تکنولوژی و متد روز دنیا بهترین طرح ها و مدل های پاکت های بسته بندی را تولید و چاپ نماید.
قیمت پاکت های بسته بندی
موضوع قیمت تمام شده هم یکی از عوامل موثر در تولید می باشد که در انتخاب نوع بسته بندی محدودیت ایجاد می نماید.
مورد قابل توجه و مهم دیگر در انتخاب و طراحی بسته بندی ارگانیک بودن آن میباشد .با توجه به بحث های داغی که در خصوص مضرات پلاستیک برای سلامتی در جریان است بنظر می رسد بسته بندی سلولزی گزینه ای است که قابل اعتنا میباشد.
شرکت پاکیزه پلاستیک با استفاده از مرغوب ترین کاغذها و مواد پلی اتلین در تولید انواع پاکت های بسته بندی در تلاش است بهترین محصولات را تولید نماید.
بسته بندی حبوبات
بسته بندی خشکبار ، حبوبات و میوه های خشک همواره یکی از مسائل و معضلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان بوده است. خصوصا اینکه این محصولات کشاورزی فراوری شده از عمده صادرات کشور میباشد و نوع بسته بندی آن بسیار مهم میباشد.
پاکت های بسته بندی
پاکت یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین نوع بسته بندی هاست که با یک طراحی زیبا و قدری تغییرات برای این نوع محصولات بسیارمناسب و ارزان است. منبع سلولزی ارگانیک این نوع بسته بندی و هزینه تمام شده و قابلیت چاپ پذیری خوب پاکت قابلیت های خوبی به آن میدهد.
همانگونه که نمونه ها نشان می دهند یک طراحی زیبا میتواند بسته بندی مناسبی برای صادرات و مصرف کننده مشکل پسند یا مردد در انتخاب ایجاد کند.
طراحی بسته بندی را از چهار منظر مختلف می توان بررسی کرد:
- بازاریابی که ویژگیها،و مزایای محصول را تبلیغ می کند
- روشی برای حفاظت محتویات بسته
- عامل موثری بر قیمت گذاری محصول
- بخشی از خود محصول
یک بسته خوب طراحی شده باید ملزومات چرخه زندگی اش را دنبال کند. این چرخه زندگی از زمانی که برای بسته بندی محصولش به کار می رود (خواه با دست انجام شود یا در یک کارخانه) شروع می شود تا سفرش به فروشگاه و با رفتنش به محل استفاده ادامه می یابد و سرانجام پس از استفاده با قوانین زیست محیطی سخت رایج روبرو می شود.
مهم تر از همه یک بسته باید در زمان خرید جلب توجه کند. هزاران محصول در فروشگاه برای جلب توجه خریدار در رقابت اند و طبق یافته های تحقیقات یک بسته در قفسه یک فروشگاه کمتر از سه ثانیه برای تصاحب این توجه فرصت دارد. این به این معنی نیست که بسته لزوما باید پر و برق یا ساده باشد ؛ بلکه باید با سلایق مشتری همخوان باشد.
یک عامل کلیدی در کمک به شاخص بودن، داشتن نشانه های ساده وقابل تشخیص است .